سفارش تبلیغ
صبا ویژن

همه چیز درباره معایب استفاده از لمینت متحرک دندان+عوارض

عوارض جانبی لمینت یا کامپوزیت متحرک دندان چیست موقت بخریم یاخیر

    نظر

عوارض لمینت متحرک دندان چیست بلی این سوالی است که امروز به آن پاسخ قاتع خواهیم داد تا بدانید که ایا چنین محصولاتی ارزش خرید دارد یا خیر نظرات در مورد لمینت متحرک دندان متفاوت است یکی ممکن است نظرش مثبت باشد و یکی هم خیر همه چیزبستگی به قالب گیری شخص مورد نظر داردلمینت متحرک دندان یکی از ایمن ترین روش ها با کمترین عوارض در دندانپزشکی زیبایی است که خطر قابل توجهی برای بیمار ندارد. با این حال، برخی از عوارض جانبی لمینت دندان پس از استفاده موقتی و کوتاه مدت دارد مثلا ممکن است به ان عادت نداشته باشید و یا از طمعم خمیر خوشتان نیایید. این کاملا طبیعی است و به مرور زمان برطرف می شود. 

لمینت متحرک دندان  به طور کلی درد و ناراحتی زیادی برای بیمار ایجاد نمی کند برخی از دندان ها ممکن است نقص های زیبایی بیشتری داشته باشند. مثلا برخی چند ندان ندارند که این قالب گیری را سخت تر میکند یا مثلا برخی دندهای کج دارد و بدون شک ان شخصی که تمام دندان جلو را دارد و دندان صافی دارد قالب گیری بران ان شخص اسان تر خواهد شد

 

 

عوارض جانبی لمینت یا کامپوزیت متحرک دندان چیست موقت بخریم یاخیر

 

 

 

بیشتر بخوانید سن مناسب لمینت دندان + معایت و عوارض لمینت دائمی چیست

 

 

عوارض لمینت متحرک دندان

 

 

 

عوارض استفاده از اسنپ اسمایل دندان چیست :

عوارض  کامپوزیت متحرک دندان  این محصول به خودی خود هیچ عوارض ندارد چون قرار است بر روی دندان شما قرار بگرید اما اگر بهداشت دهان و دندان را رعایت ننمایید یا همیه لمینت متحرک را روی دندان خود قرار دهید و حتی خمیر لمینت به لثه تماس داشته باشید ( که شما باید در این حالت خمیر را به درستی برش بدهید تا سایز دندان شما باشد و به لثه تماس نداشته شد ) میتواند عوارض داشته باشد که حتما باید این نکات رعایت شود البته این برای لمینت های ثبات هم صدق خواهد کردن چون انها هم در صورت رعایت نکردن چنین موارد دارای عواض هستند

 

لمینت متحرک دندان

 

 

 

آیا بعد از قرار دادن  لمینت متحرک پوسیدگی دندان ایجاد می شود:

ارازن ترین راه برای اصلاح طرح لبخند و پوشاندن عیوب زیبایی دندان، نصب لمینت متحرک   است. به همان اندازه که از زیبایی و جذابیت دندان های جدید خود لذت می برید، باید به همان اندازه که از آنها مراقبت می کنید. همانطور که قبل از نصب لمینت ثابت خطر فرسایش دندان های طبیعی خود را دارید.نکته این است که لمینت متحرک دندان عامل اصلی پوسیدگی نیستند. لمینت دندان فقط یک لایه نازک است که روی دندان ها را می پوشاند و عیوب آن دیگر قابل مشاهده نیستند. پس اگر شما بهداشت دندان را رعایت کنید بدون شد دچار مشکل خاصی نخواهید داشت.

 

 

لمینت متحرک دندان

 

 

 

سخن اخر با کاربران :

لمینت متحرک دندان  لایه های نازکی هستند که بر روی دندان های طبیعی جلویی نصب می شوند. با این روش بسیار ساده می توانید ظاهر دندان های خود را بپوشانید این محصول در تبلیغ لمینت متحرک در ماهواره چند ماهی بسیار گل کرده بود و هر کسی در فضای مجازی دنبال خرید این محصول بوده است که نکته اصلی در مورد این محصول زیبایی این است که شما باید قالب گیری ان را به درستی انجام بدهید و بدانید چه محصولی را میخرید چون این یک لمینت صد تومانی است نه بیست میلونی پس توقعات نابجا نداشته باشید.